Κοινωνικό Τιμολόγιο Ρεύματος: Τι ισχύει με άλλους παρόχους -Πώς γίνονται αιτήσεις

0

Τα κριτήρια για την παροχή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου Ρεύματος (ΚΟΤ) έχουν τροποποιηθεί.

Αρχικά, πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, βεβαιωθείτε ότι πληρούνται στην περίπτωσή σας τα νέα κριτήρια για την χορήγηση ΚΟΤ!

Θυμίζουμε ότι:

Οι αιτήσεις του ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών ελέγχονται βάσει:

  • Της φορολογικής δήλωσης 2021, όσον αφορά εισοδήματα και σύνθεση νοικοκυριού.
  • Της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2021), όσον αφορά ακίνητη περιουσία.

Οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση από την 31/08/2022, και πριν την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2022, και οι οποίοι έχουν μεταβολές στην ακίνητη περιουσία τους μέσα στο 2021 (εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2022), μπορούν αν θέλουν, να κάνουν νέα αίτηση, η οποία θα ελεγχθεί, όσον αφορά την ακίνητη περιουσία, βάσει της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2022).

Υπενθυμίζεται ότι:

  • Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).
  • Με την παρέλευση διμήνου από τη λήξη της διορίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων (από 31/08/2022 έως και 31/10/2022), όσοι από τους εν ενεργεία δικαιούχους δεν έχουν υποβάλλει νέα αίτηση, θα απενταχθούν αυτόματα από το ΚΟΤ.

Διαδικασία αλλαγής παρόχου

Όταν μεταφέρεστε σε άλλο πάροχο Ηλεκτρικής ενέργειας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα κάτωθι βήματα σε περίπτωση που θέλετε να συνεχιστεί το Κοινωνικό Τιμολόγιο αν είστε δικαιούχος.

  1. Ολοκληρώστε την διαδικασία μεταφοράς της παροχής σας στο νέο πάροχο.
  2. Βεβαιωθείτε καλώντας στο 11500 (ΔΕΔΔΗΕ) ότι η παροχή σας (πιθανόν νέο νούμερο), είναι συνδεδεμένη με το ΑΦΜ σας.
  3. Ακυρώστε την παλιά αίτηση ΚΟΤ που είχατε στον προηγούμενο πάροχό σας και κάντε νέα αίτηση.
  4. Σε περίπτωση που σας βγάζει λάθος με τον αριθμό παροχής , ακολουθήστε πάλι το βήμα 2.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ