Παράπονα δημοτών για φουσκωμένους λογαριασμούς στο νερό – Απάντηση της προέδρου της ΔΕΥΑΒΚ…

0

Αποδέκτες πολλών παραπόνων γίναμε τους τελευταίους μήνες, για φουσκωμένους λογαριασμούς στο νερό. Σε ρεπορτάζ που κάναμε για το θέμα, μας μετέφεραν δημότες, ότι στις τελευταίες μετρήσεις που έγιναν στους υδρομετρητές και ειδικά στα ορεινά χωριά, δεν ανταποκρίνονται τα κυβικά που χρεώθηκαν ,με την κατανάλωση που έχουν κάνει. Απευθύνθηκαν στην ΔΕΥΑΒΚ και τους είπαν ,να κάνουν αίτηση για βρεθεί μετά από έλεγχο που θα γίνει από την υπηρεσία, τί έχει γίνει. Πολλοί κάτοικοι έκαναν αίτηση για το θέμα, αλλά στην συνέχεια βγήκε ο επόμενος λογαριασμός ,χωρίς να έχουν γίνει οι διορθώσεις των παραπάνω χρεώσεων!!

Επικοινωνήσαμε σήμερα με την πρόεδρο της ΔΕΥΑΒΚ κ. Χριστίνα Αναγνωστάκου για το θέμα, η οποία μας διαβεβαίωσε, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους δημότες και ότι θα δικαιωθούν τα αιτήματά τους.

Η καθυστέρηση που υπάρχει είναι διοικητική λόγω έλλειψης προσωπικού, και το πρόβλημα που προέκυψε και διαπιστώθηκε από την υπηρεσία ήταν, ότι ο υπάλληλος που έκανε την υδρομέτρηση, έγραφε μετρήσεις κατά προσέγγιση ,η δεν πήρε καθόλου μέτρηση. Για τον λόγο αυτό, στο επόμενο Δ.Σ θα υποβληθεί και πρόστιμο στον υπάλληλο.

Τελειώνοντας η κυρία Αναγνωστάκου μας διαβεβαίωσε, ότι όλα τα αιτήματα θα περάσουν από το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΒΚ και θα δικαιωθούν και θα ενημερωθούν οι δημότες. Μέχρι τότε, να αγνοήσουν τον προηγούμενο λογαριασμό και να πληρώσουν τον επόμενο, γιατί δεν μπορεί να γίνει συμψηφισμός ,αν δεν υπάρχουν αποφάσεις από Δ.Σ…

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Please enter your comment!
Please enter your name here